Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@Juffer1 wrote:Van het Duitse Astra H forum weet ik dat die problemen er met de H station ook zijn.
Euvel daar is 9 van de 10 keer de microswitch die in het slot zit.
Bij mijn eigen 5 deurs heb ik het ook gehad.
Ik vermoed dat de Vec C en de Astra H op dit gebied heel erg veel op elkaar...
hallo forumleden, sinds kort in het bezit van een vectra station bj 6-2007. bevalt erg goed en ben zeer tevreden hierover. enige wat me opvalt is, dat af en toe tijdens het rijden (stad of snelweg) het 'deur open' lampje + signaal afgaat en binnenverlichting gaat branden. dit gaat na kortere of...