Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bedankt!! dat was idd het probleem. Ik denk dat ik hem een keer per ongeluk heb aangeraakt bij het inschakelen van de verlichting. Maar hij doet het in ieder geval weer :D
Bedankt!! dat was idd het probleem. Ik denk dat ik hem een keer per ongeluk heb aangeraakt bij het inschakelen van de verlichting. Maar hij doet het in ieder geval weer :D
Hallo,
Ik heb even een vraag over mijn Opel Astra F. Als ik de verlichting aan doe gaat mijn klok en buittemperatuur aanduiding uit. Nu ben ik even aan het prutsen geweest met de zekeringen en kan ik dit voorkomen door de zekering van de mistlampen en de waarschuwingstoon (dat piepje wat...