Hallo,
Even voorstellen, ik ben lars uit Elst overbetuwe, ik ben in het bezit van een Astra H station uit 2005
Ik wil het volgende probleem even voorleggen, wellicht dat er iemand is die meteen de oplossing weet.
Ik heb mijn beide koplampen vervangen maar ik was het steeklampje van de...