Recente inhoud door KevinP

  1. K

    Corsa 1.3 CDTI 2005 rammelend geluid

    Oja, nog even dit. Daags na de "herstelling" merkte een aandachtige collega van me op dat mijn linkenvoorband een behoorlijk stuk minder hard stond dan de rest. Zou dit een truc kunnen zijn om het probleem te maskeren?
  2. K

    Corsa 1.3 CDTI 2005 rammelend geluid

    Hallo iedereen, Ik rijd sinds kort met dit leuk auto'tje maar er is een irritant probleem. Wagen maakt een rammelend/ratelend geluid dat van onderen komt. Het lawaai is niet altijd aanwezig & vooral bij het wat trager rijden valt het op. Nu ben ik er al mee naar mijn garagist geweest. Hij...
Terug
Naar boven