Hey allen,
Als eerste auto'tje heb ik een Opel Corsa A, bouwjaar 1990.
Een fijne auto, er zijn echter twee dingen die het rijden in
de herfst en winter een stuk minder aangenaam maken..
De eerste stand van de ruitenwisser is defect, stand twee
(tornado) doet het echter wel.. Ligt dit...