Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ok ben ff bezig geweest en de blauwe stekker gevonden! Deze zat net onder het inlaatspruitstuk net boven de dynamo koeler! heb alleen geen idee welke stekker daar nu op moet!
Weet iemand die met zo'n auto in de rondte rijd?????? dan kan ik mischien ff kijken en vergelijken???
Ik kom zelf uit...
Ok ben ff bezig geweest en de blauwe stekker gevonden! Deze zat net onder het inlaatspruitstuk net boven de dynamo koeler! heb alleen geen idee welke stekker daar nu op moet!
Weet iemand die met zo'n auto in de rondte rijd?????? dan kan ik mischien ff kijken en vergelijken???
Ik kom zelf uit...
OK bedankt alvast!
moet nu weer een week werken dus zaterdag pas weer tijd!
Zou het anders mogelijk zijn dat jij er ff naar kijk? of evt ergens mee kan vergelijken?
mvg jobra
OK bedankt alvast!
moet nu weer een week werken dus zaterdag pas weer tijd!
Zou het anders mogelijk zijn dat jij er ff naar kijk? of evt ergens mee kan vergelijken?
mvg jobra
Hoi heb al laten lezen met andere sensor, maar blijft 205gr aangeven. de aangesloten draad is volgens het schema niet de juiste kleur. Zal later ff foto's gaan maken van de stekkers!
gr jobra
Hoi heb al laten lezen met andere sensor, maar blijft 205gr aangeven. de aangesloten draad is volgens het schema niet de juiste kleur. Zal later ff foto's gaan maken van de stekkers!
gr jobra
hij geeft na uitlezen een te lage spanning op de temp sensor! En uit de grote stekker onder de stuurbekrachtigings reservior komen 2 kleine stekkers 1 ronde ( zoals in de aut bak de temp stekker ) een dan 1 kleine stekker zoals diagnose stekkers!
hij geeft na uitlezen een te lage spanning op de temp sensor! En uit de grote stekker onder de stuurbekrachtigings reservior komen 2 kleine stekkers 1 ronde ( zoals in de aut bak de temp stekker ) een dan 1 kleine stekker zoals diagnose stekkers!
Hoi allemaal ik ben nieuw hier en heb een probleem met de stekker aansluitingen na het laten inbouwen van een andere motor! Is er iemand die ook deze wagen heeft en die mij hiermee kan helpen evt om de aansluiting te kunnen vergelijken???
Mvg jobra