Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@midnight black wrote:Welkom, ik zou even langs de plaatselijke sloper gaan: liggen Corsaatjes B zat en zal niet de hoofdprijs kosten.
Enne zo te zien wel een origineel schuifdak, da's toch mooi!
Schuifdak is origineel inderdaad, en heerlijk bij mooi weer! :wors
Alleen onderdelen halen zou...
Goedemiddag dames en heren,
Na al een behoorlijke tijd gelurkt te hebben op dit forum heb ik besloten me ook even netjes voor te stellen.
Ik heb helaas niet in het bezit van een hele spannende Opel, beter dan een Corsa 1.7D 3-drs uit 1998 kan ik het niet maken.. :oops:
Maarrr.. dat neemt...