Recente inhoud door Jetste

  1. J

    Radio blijft op Safe

    Gelukt,dealer gebeld en code gekregen en hij doet het,nogmaals dank voor snelle reactie en de info. Stef de Roo. ps Zal code goed bewaren ;)
  2. J

    Radio blijft op Safe

    oke zal ik doen,hartelijk dank voor de info. Groet Stef
  3. J

    Radio blijft op Safe

    En nog bedankt voor de snelle reactie. Vraagje,hoe schakel je de code uit dan ??
  4. J

    Radio blijft op Safe

    En als je bij aanschaf bij een dealer die niet ontvangen hebt ???
  5. J

    Radio blijft op Safe

    Beste,heb gisteren mijn accu even moeten verwijderen uit mijn opel corsa 2001,maar na het terug zetten is alles oke maar de Radio blijft op Safe staan dus geen geluid niets. Tevens geprobeerd cd te spelen ook dat doet hij niet meer. wie kan mij een tip geven zodat ik hem weer aan de...
Terug
Naar boven