Astra F station 1,7 td van 1995 (met isuzu motor)
Probleem: Als de auto warm is en even wordt uitgezet, en daarna weer wordt gestart gaat het dynamo/accu kontole lampje branden. De toerenteller blijft op 0 staan.
Ik heb de spanning gemeten en die is op dat moment maar 12,3 volt. Dus het...