Recente inhoud door jason1

  1. J

    How-To Airco bediening opel vectra gts executive

    Nee ik besef dat ik dit bericht verkeerd geplaatst heb. Excuses. Voor mij was het meer " hoe doe ik dit ?" Haha. Ik verwijder het weer
  2. J

    Airco bediening opel vectra gts executive

    Ik ben in het bezit van een opel vectra gts uit 2007. Hier heeft de vorige eigenaar een Chinees carplay scherm in geplaatst. De stuur bediening werkt niet meer alsook de bediening voor het originele multimedia scherm in het dashboard. Mijn airco werkte sinds het begin niet dus ik ben naar een...
  3. J

    How-To Airco bediening opel vectra gts executive

    Ik ben in het bezit van een opel vectra gts uit 2007. Hier heeft de vorige eigenaar een Chinees carplay scherm in geplaatst. De stuur bediening werkt niet meer alsook de bediening voor het originele multimedia scherm in het dashboard. Mijn airco werkte sinds het begin niet dus ik ben naar een...
Terug
Naar boven