Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vivaro nog niet uitgelezen maar start nu weer goed.
Ook gaspedaal weer in orde.
Raar.
Trouwens het autosymbool/sleutel lampje brandt nu ook
niet meer.
Verwacht dat probleem niet opgelost is omdat in het
verleden probleem ook weer terug kwam.
Mijn Vivaro start soms slecht. Maar als ik de contactsleutel na 6 of meerdere
keren omdraai, dan start hij. Of nadat ik de Vivaro een poos met rust laat,
en hem weer probeer te starten, dan wil hij meestal weer in 1 keer starten.
Het vreemde is dan dat als ik dan daarna het gaspedaal wil...