Hoi allemaal!
Vandaag uitgevonden dat mijn corsa (veel) olie lekt tijdens het rijden. Net even de motorkap open getrokken. Heb weinig verstand van motoren, maar ik geloof dat er bij de oliedruksensor redelijk wat olie uitgespoten is. Nou is de vraag, kan ik deze zelf vervangen of moet ik...