Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ga het in de gaten houden, en anders eerst beginnen met bougies en kabels vervangen.
Het blok loopt perfect en ik tank BP ultimate 98.
De Vectra heeft orgineel nog maar 170000 gelopen en rookt of pluimt ook niet.
In elk geval bedankt voor je tijd Willem!
Ik ga het in de gaten houden, en anders eerst beginnen met bougies en kabels vervangen.
Het blok loopt perfect en ik tank BP ultimate 98.
De Vectra heeft orgineel nog maar 170000 gelopen en rookt of pluimt ook niet.
In elk geval bedankt voor je tijd Willem!
Hallo Willem,
Bedankt voor je snelle recatie!
Wat bedoel jij met "dan vrees ik het ergste"?
Als het lampje brand dan loopt hij ook beroerd en stoterig, en onregelmatig, stationair wel goed overigens.
Hallo Willem,
Bedankt voor je snelle recatie!
Wat bedoel jij met "dan vrees ik het ergste"?
Als het lampje brand dan loopt hij ook beroerd en stoterig, en onregelmatig, stationair wel goed overigens.
Hallo allemaal,
Mijn naam is René de Jonge en ik heb een probleempje met mijn V6 vectra uit 1999.
Motor management lampje brand zo nu en dan, meestal als de auto een dag buiten heeft gestaan en ik start 'm dan brand het lampje en na een poosje rijden ca 15min gaat het lampje uit om...