Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Koelvloeistof weet ik nog niet zeker dat houd ik nu in de gaten.
edit: na flink wat inlezen denk ik toch dat het in de richting van de klepstoters zit. Zal deze week eens volledig de olie verversen met oliefilter en wat wynns hydraulic valve lifter en eens zien wat er dan uitkomt.
Ik heb een Corsa B 1.2 16V uit 99 (188.000km) welke tot nu toe bijna 2 jaar (vrijwel) probleemloos gereden heeft. Nu heb ik sinds een week of 2-3 last van tikken wanneer de auto ongeveer 30minuten op de snelweg heeft gereden. Het is niet super hard maar wel aanwezig. Meestal is het na enkele...