Recente inhoud door Highroller

  1. H

    Opel Astra GTC 2008 vraagje

    Oke dus jij zegt dat ik beter even er naar moet laten kijken eigenlijk.. Het is geloof ik alleen in zn 5e versnelling. En bij 100km/u is t eigenlijk alweer weg.
  2. H

    Opel Astra GTC 2008 vraagje

    Hallo, ik heb een vraagje over mijn Opel Astra GTC 1.6 uit 2008. Mijn opel trilt bij 90 km/u tot 100 km/u en daarna is het weg. is dit normaal? Het is beetje lastig te omschrijven. het gaspedaal trilt dan en de auto voor een beetje. een soort brommend geluid. ik hoop dat jullie hier wat...
Terug
Naar boven