Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De airco van mijn vivaro is lek, ik heb deze afgeperst, het lek lijkt in de condensor te zitten.
Kan iemand mij vertellen hoe ik de voorbumper kan demonteren zodat ik bij de condensor kan komen?
Ik heb in het werkplaatshandboek gekeken, maar mijn boek beschrijft een ouder type, ik heb het...