Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
thanks, ik heb hem net laten doen, op de Dyno, oid 115pk! en meteen de erg laten wegschrijven
nou zeg wat een verschil! je merkt het echt. had ik veel eerder moeten doen
gradus
Hallo allen, zouden jullie mij willen helpen?
Ik zou graag mijn dieseltje willen chippen (stage 1) bij Tunex
Maar ik vraag me af of mijn koppeling dat wel zou trekken, misschien dat jullie weten wat voor een plaat erin zit en tot hoeveel NM die zou kunnen hebben.
Hij zou van 80pk naar 105pk...