Hallo iedereen,
zal eerst mijzelf even voorstellen, ik ben Giovanni en heb als eerste autotje een "Rode" Astra G gekocht.
Deze is voorzien van een x18xe1 Blok wat goed loopt. Alleen ik heb een klein probleem.
Mijn motorstorings lampje brand... Toen ik hem laatst had uit laten lezen was...