Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heb mijn Astra uit laten lezen en het zou mijn gasklephuis zijn. Moet gereinigd worden of eventueel vervangen. Is het schoonmaken zelf te doen of het eventueel vervangen en waar zit dat ding onder de motorkap.
Kan iemand mij een tip geven ?
Heb mijn Astra uit laten lezen en het zou mijn gasklephuis zijn. Moet gereinigd worden of eventueel vervangen. Is het schoonmaken zelf te doen of het eventueel vervangen en waar zit dat ding onder de motorkap.
Kan iemand mij een tip geven ?
Bij mijn Opel AstraG-cc van 11-99 X1.8XE1 ( km stand 273.000 ) brand het moterdiagnose lampje en de motor houdt in. Lijkt wel of de moter op drie cylinders loopt.
Bougies vervangen ging even goed en nu brand het lampje meestal.
Motor kan gewoon geen toeren maken en stinkt naar benzine en rijdt...