Beste allemaal,
Ik ben nieuw op het forum en heb eigenlijk geen idee of ik de volgende vraag hier kan plaatsen, maar ik probeer het toch maar;
Ik zou eigenlijk de aux ingang op mijn cd70 navi willen activeren. Ik heb een originele cd besteld via internet, maar deze spuugt hij direct weer uit...