Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
opel astra 2.2l 2001 distributie gesprongen wat kan er kapot gaan weet iemand of de kleppen de zuigers raken zo ja wat kost zon reparatie als je het zelf maakt wat kosten de onderdelen ( ik kan de auto kopen in duitsland) 35000 km gelopen
bedankt .ik ga wel naar de opel voor hem te laten uitlezen . heeft schade gehad en is met het linker wiel tegen een stoepband gereden.ik heb de auto met 1500 km ingevoerd vanuit duitsland.
bedankt .ik ga wel naar de opel voor hem te laten uitlezen . heeft schade gehad en is met het linker wiel tegen een stoepband gereden.ik heb de auto met 1500 km ingevoerd vanuit duitsland.
waarom brandt het lampje (een driehoek met een slingerende auto) hoe krijg ik het lampje uit moet ik naar de dealer . b.v.d. de auto heeft pas 7000 km gelopen
waarom brandt het lampje (een driehoek met een slingerende auto) hoe krijg ik het lampje uit moet ik naar de dealer . b.v.d. de auto heeft pas 7000 km gelopen
astra heeft schade gehad .Laten uitgelezen bij dealer .1 dag na het uitlezen ging het esp lamp branden .gaat niet meer uit .merk er niets van met rijden auto heeft tc en esp opel astra 14i 2009 .7000 km gelopen
auto heeft schade gehad hij liep niet meer 9 maanden geleden . bij dealer laten inlezen auto was klaar .Nu heb ik de accu los gehad weer erin gezet nu start de auto niet meer als ik wil starten klikt die elleen maar . Motorlampje blijf branden ook gas en rempendaal ingedrukt motor lamp blijft...