Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
<p style="text-align: right;">Die van mij is 1.5 jaar oud. Ik hoor het sinds deze week. Ik zal er eens op letten of ik het altijd hoor of dat er een bepaalde regelmaat o.i.d in zit. Als je meer weet of je gaat nog eens naar de deal dan hoor ik het graag. Hoe oud is die van jou? Ik heb ook...
Hallo
Ik heb ook een Corsa E. Sinds deze week heb ik dat ook gehoord.
Lijkt idd net of je ergens over heen rijdt en je voelt het ook aan je pedaal.
Maar geen idee wat het is.
Weet jij al meer?