Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hai Willem en Bleudevil,
Nou breekt mijn klomp.
We hebben de auto voor de deur nog gestart en hij reageerde haast niet op het gas.
Wij de pech-hulp weer gebeld, die man start de auto en rijdt zo weg ?????????????????
Het moet niet gekker worden.
Hij heeft tijdens zijn rit alles gereset...
Hai Willem,
Je hebt helemaal gelijk dat het de accu was. De pechhulp heeft hem gestart, maar.................toen de pechhulp weg was konden we maar 5 km per uur rijden en het verklikkerslicht voor motorelectronia bleef branden.
Kan het zijn dat als we er die nieuwe accu inzetten dat dat...
Hai Willem, bedankt joh, dat je het nog een keer aan mij uitlegt.
Morgenochtend ga ik het testen wat je hebt uitgelegd.
En dan hoor je nog van me of het is gelukt, want dat is wel zo leuk als je me helpt.
Tot Morgen en groetjes van Ellen :thumb
En toch snap ik het niet dat het de accu kan zijn, want de lichten branden gewoon, de raampjes gaan op en neer. Het is ook niet een tik en daarna weer een tik. Als ik de sleutel omdraai hoor je gewoon rikketikketik.
Jeetje wat schrijf ik dit stom, maar ik ben gewoon een leek die probeert te...
Hai Blue,
De polen van de batterij?
Waar kan ik die vinden dan?
Sorry voor de stomme vraag hoor, maar ik heb echt helemaal geen kaas gegeten van auto's. :shock: :D
Hai Allemaal,
Het is me al een keer eerder gebeurd. Ik stop de sleutel in het contact en voordat ik start word ik afgeleidt door iemand die even een praatje wil maken. Als ik na 10 minuten wil starten dan doet hij het niet. Je hoort het in de motor klikken.
Ik heb toen de auto electronisch...
Heeeeeeeeeeee Bladdevil,
Je had toch gelijk hoor!!!!
Ik ben net naar buiten gegaan, want het is nu donker en het was toch de dimmer.
TOPPPP Joh...........Ik ben helemaal opgelucht dat het dat was. Pfffffffffff.
Hartelijke groetjes van Ellen
Hai BladDevil, bedankt voor je antwoord, maar nee helaas, die doet het goed.
Als ik mijn koplampen uit heb, dan doet mijn dashboardverlichting het gewoon en de dimmer ook.
Alleen als ik mijn koplampen aandoe dan gaat mijn dashboardverlichting uit. Ik snap er helemaal niets van.
Hai allemaal,
Mijn buitenverlichting werkt prima en mijn binnenverlichting van het dashboard ook, maar.............als ik mijn buitenverlichting aan doe gaat mijn dashboard verlichting uit.
Ik heb een opel corsa twinsport uit 2005.
Wie weet wat dit is?
Is er een zekering stuk...