Recente inhoud door Eeckhout

  1. E

    Opel astra h versnellingsbakkabel

    Hallo allemaal Ik heb vandaag mijn versnellingsbakkabel vervangen nadat hij afgebroken was. Nu heb ik hem gemonteerd net zoals het hoort. Maar nu werkt mijn knopje niet meer om hem in achterruit te zetten. Hij gaat dus zonder het knopje in te duwen in achteruit. Ook de 6de Vitesse gaat heel...
Terug
Naar boven