Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@Shane_Astra_g wrote:Ook hiervoor is carclean de plek! Je kunt ze gewoon opbellen of langsgaan.
Thanks Shane, wat gebruik jij? De winkel zal wel weer van alles aansmeren :shock:
Heel erg bedankt voor jullie goede uitleg en snelle antwoord ! Hebben jullie ook toevallig tips voor het interieur schoon te maken ? Dus het zwarte dashboard. Ik durf niet zomaar een middeltje te gebruiken
Hallo allemaal!
Ik heb vanzelfsprekend goed gezocht op internet en in het "how to" gedeelte van het forum maar kon geen antwoord op mijn vraag vinden. Spijt me als ik hem toch overbodig stel en de vraag al eens eerder langs is gekomen. Ik ben (hele trotste) bezitter van een Opel Astra J...