Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hoi
ik heb een dijk van een 1.8 blok maar mijn koets is dus danig slecht dat ik opzoek ben naar een andere
Nu kan ik een goede koets kopen maar daar ligt nu een 2.2 blok in
Is dit een erg lastige klus kwa kabelboom en dergelijk mijn hele blok met alles eraan gaat over ook de bak
Kan je de...
Klopt het dat de 1.6 16v station uit 2001 een ketting heeft i.pv een distibutiesnaar???
Wij zijn namelijk aan het kijken naar een station van rond dat bouwjaar en dit werdt mij net verteld door een verkoper maar ik twijfel aan het verhaal.
Bedankt alvast