Recente inhoud door devo

  1. D

    opel corsa 2007 blauwe rook

    alles gaat normaal. starten doet hij altijd. enkel blauwe rook bij het starten de wagen heeft ook nog alle vermogen. wel hoor ik de turbo meer fluiten als vroeger dit is het enige verschil met in het begin.
  2. D

    opel corsa 2007 blauwe rook

    neen enkel bij het starten heb ik blauwe rook. egt olie verbruik merk ik nog niet maar het zeker beter in de gaten houden. ik meld wel even dat ik meestal goed doorrij met de wagen.
  3. D

    opel corsa 2007 blauwe rook

    hoi allemaal, ben nieuw hier op het forum maar heb toch een klein vraagj. ik heb een corsa van het jaar 2007 met 108000 km's op de teller.motor is een 1.3 cdti 90pk nu gaat deze steeds blauw roken bij koude start. tijdens het rijden zie ik geen rook maar ondervind ik dat ik de turbo meer...
Terug
Naar boven