Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hoi allemaal
Ik ben Demis 37 jaar uit hendrik ido ambacht en in het bezit van een opel astra station 1.6 uit 2003
Prima autootje ben er blij mee.ik heb eigenlijk niks anders dan opel gehad hiervoor was het een corsa 1.2 100 jaar edition
Einde van de jaar een auto van de zaak en wat denken...
Ok ja sorry ik was zo met me auto bezig dat ik het vergeten ben me voor te stellen
Ik heb al een afspraak bij de garage gemaakt om er naar te kijken
In ieder geval bedankt voor je reactie
Ok ja sorry ik was zo met me auto bezig dat ik het vergeten ben me voor te stellen
Ik heb al een afspraak bij de garage gemaakt om er naar te kijken
In ieder geval bedankt voor je reactie
Vraagje misschien dat iemand me hier kan helpen zonder dat ik naar een garage moet
Ik heb lekkage bij me middenconsole het water druppels eruit.
Dit gebeurt dus alleen als de airco aanstaat en het is duidelijk water
Had gelezen dat als het vettig aanvoelen dat het je kachelradiator was
Ik...