@ freek corsa:
Sorry, weet het ook niet precies. Dat ding waar benzine uit komt vernevelt de benzine richting de gasklep, maar is niet echt dat je zegt wauw dat komt er heel nauwkeurig uit. Maar goed, ik ga morgen die sensor even vervangen waar jij het over hebt en dan laat ik hier weten of...