Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
dat ik de remblokken vernieuwt heb heb ik die vorkjes zo uitgedraait dat de remvoeringen net me trommel niet raakte
toen de remkabel opgesteld maar die bleef teslap dus toen heb ik de kabel maar vervangen maar zonder resultaat
met de kabel vernieuwen heb ik de trommel niet open gehad omdat die...
ik heb bij me opel corsa de remblokken vervangen
aan de achterkant de handremkabel is ook vernieuwt omdat die uitgesteld was
maar krijg hem nu nog steeds niet goed want hij is nog steeds telang
er zijn 2 kabels voor mijn auto en ik heb de korste gebruikt
wie weet wat ik fout doe