Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@wim-v6 wrote:Niet, je hebt de bediening daarvan niet meer
Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
Die heb ik nog wel maar niet aangesloten. Kan ik in de originele bediening hiervan de instellingen wijzigen zodat de waarschuwing niet meer komt?
Van een Vivaro uit 2004 heb ik de navigatie (NCDR2011) vervangen door een aftermarket radio. Nu komt er bij temperaturen onder de 3 graden een waarschuwing in beeld die ik moet bevestigen. Hoe bevestig ik deze? Via de knoppen aan het stuur werkt niet meer. En kan ik de waarschuwing ook ergens...