Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De af en toe 1 sec. uitvallende display is bij een Opeldealer verholpen met een software-update. :good-job:
Vraag me niet welke software (ECU, EntertainmentCenter of wat anders) dat weet ik niet. B-)
Bovendien zeggen ze dat niet.
In een ziekenhuis krijg je meer info over een ziek familielid...
Het Display; "Driver Information Centre" van mijn Opel Corsa-E (2018) gaat soms zomaar 1 seconde uit en weer aan. :-(
Het bevindt zich tussen de toerenteller en de snelheidsmeter, onder de brandstof/temperatuurmeter. (geel omlijnd)
Dat gebeurd totaal willekeurig, soms twee keer in een half...