Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Goedenavond,
Mijn naam is Robert en heb voor mijn bedrijf de nieuwe Opel Combo D aangeschaft.
Ben werkzaam in de SIGN-wereld -> alles met reclame
Standaard opties
- Climatronic
- Alles in kleur meegespoten
- Mediasysteem
Maar de grootste passie is auto's, dus ook deze niet met...
Goedenavond,
Ik ben in het bezit van een nieuwe Opel Combo D 1.3 CDTI.
Bouwjaar 2013 type bestelwagen
Nu wil ik deze verlagen, echter kan alleen een h&r verenset
vinden met een 30/35 mm verlaging.
Heeft nog iemand anders ideeen/ tips?
Thanks!
Zal zsm foto's uploaden