Beste Erwin,
Ik heb zo maar het idee dat je ( ietwat suggestief ) probeert te laten weten dat je vind dat ik me eerst zou moeten voorstellen voor ik zo maar zo'n vraag stel. Heel begrijpelijk, zij het dat ik niet op de hoogte was/ben van de etiquette op dit forum. Jij als senior member...