Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@arjontje wrote:Zeer groot min punt.
De versnellingsbak. Die is nou niet bepaald storingsvrij.
De regel motoren staan ze met bosjes te vervangen.
Dit is namelijk een handbak omgebouwd tot automaat.
Wil je een automaat kies dan voor een normale automaat.
Maar kijk daar of de radiator al...
Beste Forummers,
Ik ben nieuw hier en heb gelijk een vraagje.
Heb een Opel Vectra 1.8 Station Easytronic 2008 90.000km op het oog.
Wie kan mij hier meer over vertellen, plus/minpunten?
Las iets over elektronische storingen (oa elektr. achterklep) kraken??
Kunnen de Vectra rijders...