Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Gewoon naar de website van rdw en dan bij vragen online je vraag stellen.
Ze bellen je dan terug zie de link.
succes,
http://www.rdw.nl/nl/over_de_rdw/contact/Lists/Terugbelservice/MailForm.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Gewoon naar de website van rdw en dan bij vragen online je vraag stellen.
Ze bellen je dan terug zie de link.
succes,
http://www.rdw.nl/nl/over_de_rdw/contact/Lists/Terugbelservice/MailForm.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Bedankt voor het nakijken!
Misschien ben ik weer een stapje dichterbij :-)
Geachte heer Maassen,
U heeft ons via de website gevraagd om u terug te bellen. Wij hebben u niet telefonisch kunnen bereiken op het door u aangegeven tijdstip.
In reactie op uw vraag, bericht ik u het...
Bedankt voor het nakijken!
Misschien ben ik weer een stapje dichterbij :-)
Geachte heer Maassen,
U heeft ons via de website gevraagd om u terug te bellen. Wij hebben u niet telefonisch kunnen bereiken op het door u aangegeven tijdstip.
In reactie op uw vraag, bericht ik u het...
Je zou toch denken dat het nu bij een liefhebber is en misschien wel een mede forum lid?
Of misschien wel van een bekende van dit forum.
Heb net wel een verzoek bij het RDW gedaan, kijken of dat iets brengt.
grt
Je zou toch denken dat het nu bij een liefhebber is en misschien wel een mede forum lid?
Of misschien wel van een bekende van dit forum.
Heb net wel een verzoek bij het RDW gedaan, kijken of dat iets brengt.
grt
Hallo,
Ik was terug aan het bladeren in oude foto's en vond deze manta.
Nou zou ik graag willen weten of iemand weet wie deze manta in bezit heeft.
Wie ook maar iets van deze auto weet, kan mij pb sturen.
kenteken
FK-05-GH
bouwjaar 1979
Alvast bedankt voor jullie hulp...