Recente inhoud door Bart JK

  1. B

    Aux ingang aanwezig, niet geactiveerd

    @liviu2004 wrote:Wat radio? Ik kan voor u activeren, maar woont u dicht bij? Hoi, de standaard Cd70 zit er in. Ik woon in Alkmaar. Woon je in de buurt toevallig? ;-)
  2. B

    Aux ingang aanwezig, niet geactiveerd

    Ik heb een Opel Astra H uit 2010, waar onder de handrem een Aux ingang zit. Helaas kan ik deze in mijn boordcomputer niet terugvinden. Nu lees ik her en der iets over een tech2 apparaat wat nodig is hiervoor. Kan het ook anders, ik heb namelijk mijn auto niet in onderhoud bij een dealer, dus gok...
Terug
Naar boven