Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hallo?
Ik heb een opel astra h uit 2008.. Klopt het dat je nadat je het contact verbreekt en de sleutel eruit haalt dat je de elektriche ramen nog steeds kan openen en dichten van binnen???
Ik heb hem namelijk pas en weet niet of dat hoort..
Alvast bedankt!!
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum, mijn naam is nick en ben in het bezit van een opel astra h uit 2008.
Mijn cid scherm heeft wat krassen en wil hem graag vervangen.
Kunt iemand mij vertellen waar ik deze schermpjes kan kopen en wat de prijs is?
Ps kan ik het oude scherm gewoon...