Indd, bij een hatchback gaat het raam mee en bij een sedan alleen het plaatwerk.
Volgens mij is hij niet ingevoerd, gezien het feit dat hij de datum van eerste invoering
dicht bij de bouwdatum ligt. Of hij moet toen gelijk zijn ingevoerd?
Laten we de vraag uitbereiden; zou je hier problemen...