Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zware koppeling heb ik ook wel vind ik (Astra J uit 2010). Dat merk je vooral als je even met een andere auto hebt gereden. Of dat iets Opels is weet ik niet?
CDR400 heeft inderdaad een slecht geluid. Ik heb gewoon een oldskool dak antenne dus ontvangst is prima, maar geluid is bij mij een...
Iemand ervaring met het chiptunen van een 1.3cdti Astra J 2010?
En dan niet zozeer het tunen want dat wordt op internet her en der aangeboden, maar meer of er iets (zonder bijkomstige problemen zoals motormanagement lampjes die gaan branden ...) te behalen valt bij deze motor.
Qua verbruik...
Goedemorgen,
heeft er iemand misschien ervaring met Chrome Raamlijsten Opel Astra J 5 Deurs?
Deze zijn blijkbaar als setje los te koop. Maar ik vraag me af of die een beetje makkelijk te monteren zijn en of ze dan ook goed blijven zitten. En of ze ook nog fatsoenlijk te verwijderen zijn...