Hoi,
Ik ben AJ en had een Omega 2.5TD uit 1999. Recent heb ik deze verkocht omdat de automaat stuk was gegaan en ik het (helaas) niet financieel verantwoord achtte om deze te laten repareren.
Inmiddels hebben we weer een Opel gekocht, dit keer een Vectra B uit 1998 (2.0D) (scheelt...