Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hallo
Iemand van jullie ervaring met een Astra J station en een vaste trekhaak ? Ik wil graag weten of de sensoren de trekhaak zien Op de ene website adviseren ze een afneembare en op de andere weer niet. Ik heb liever een vaste want een afneembare gaat er bij ons nooit af
Alvast bedankt ...