Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
4 juli 2023 om 14:08 #18538733
Kijk eens op de volgende site:
Misschien een account aanmaken en alle pagina’s even doorlopen. Het is een erg grote review maar even een berichtje zetten met je VIN en na enige tijd is er misschien iemand die jouw gegevens en opties kan ophoesten.
Zo kwam ik ook aan mijn fabrieksopties voor mijn Mokka B.
3 maart 2023 om 16:45 #185146143 februari 2023 om 17:58 #18508660Poissy Frankrijk inderdaad.
26 maart 2022 om 21:51 #18461273Vanmiddag weer een kaartupdate uitgevoerd, nu naar versie 12.0.0
Uiteraard weer met draaiende motor op de parkeerplaats en exact 55 minuten later gereed. :applause02:
14 maart 2022 om 17:25 #18460014Hallo Quarta,
ik heb mijn Mokka (bouwjaar 2021) enige tijd geleden zelf geupdate met een usb stick, dat duurde circa een uurtje. Conform de instructies met draaiende motor. Afhankelijk van welke delen van de kaart je wilt updaten duurt het wat langer of korter. Maar neem er de tijd voor en doe niets gehaast en volg de instructies nauwgezet.
Succes….
30 januari 2022 om 23:36 #18454988Oke, wel jammer dat het niet gelukt is. Veel succes de volgende keer, bij de dealer dan denk ik?
Hou je ons op de hoogte?
26 januari 2022 om 13:21 #18454459Stand van zaken?
21 januari 2022 om 12:09 #18453707Sneu, bij mij ging alles van een leien dakje…
Probeer eens een andere usb stick, eventueel FAT32 formatteren?
Opnieuw de kaart downloaden?
Ik had kaartupdate 11.1.0-r0 gebruikt.
20 januari 2022 om 09:49 #18453609Hallo Senti79,
is het al gelukt? Meestal moet het lukken door nogmaals te starten met de usb stick. Soms inderdaad alleen met de kaartupdate erop.
27 december 2021 om 14:46 #18450275Heb je de tweede contactsleutel al geprobeerd? Zou kunnen dat je sleutel niet goed herkend wordt?
26 december 2021 om 13:56 #18450167Zou het dit kunnen zijn?:
“Startbeveiliging
x knippert geel.
Storing in de startbeveiliging. De motor kan niet worden gestart.
Oorzaak van de storing onmiddellijk door een reparatiebedrijf laten verhelpen.”Waarbij x de auto is met het slotje.
5 december 2021 om 00:03 #18447890Dank. :dank-u:
En met Irmscher velgen wel wat opgeleukt he?
4 december 2021 om 17:41 #18447830Hier is ie dan, gisteren nog in de werkplaats. Verder nog niet veel foto’s.
3 december 2021 om 16:52 #1844770631 maart 2021 besteld bij de dealer, 4 december 2021 kan ik mijn groene Mokka dan ophalen.
Bij de bestelling was gezegd dat er een levertijd was van 6 maanden.
Dit werden er dus 8. Al met al valt het dus nog wel mee. :applause02:
28 november 2021 om 15:01 #18447035En hij staat bij de dealer! Nog een weekje geduld hebben dus …….
18 november 2021 om 18:35 #18445470Zekers geen aparte sensoren voor de nieuwe Mokka. Werkt inderdaad via het ABS systeem, passief systeem dus.
15 november 2021 om 17:46 #18445028Maar of die ook voor de elektrische versie Mokka is, dat weet ik helaas niet……..
15 november 2021 om 17:28 #18445026Probeer eens te googlen op 98355417ZD
Mogelijk kom je wat tegen op het net.
14 november 2021 om 22:12 #18444923Alleen in de Business Elegance en de Elegance uitvoeringen staat deze optie als standaard in de folder….. Althans op http://www.opel.de
Ik heb deze bodem dan ook maar besteld voor mijn Ultimate, kost wel effe wat hoor.
Misschien wat onderhandelen met je dealer?
3 november 2021 om 23:18 #18443512En sinds gisteren een eventcode 40, “Ubergabe an NSC, Fahrzeug wird fur den Versand vorbereitet”.
Het kan nu snel gaan gebeuren ….. :happy02:
6 oktober 2021 om 15:57 #18439753En we hebben een VIN :applause01:
28 september 2021 om 10:38 #18438815Ik had mijn bestelnummer ingegeven in plaats van een VIN nummer. Werkt ook.
Zodra de produktie is gestart en een VIN nummer wordt toegewezen veranderd dat bestelnummer in de VIN.
Mogelijk werkt het ook bij een Belgisch bestelnummer?
31 augustus 2021 om 15:38 #18434353Nu ingepland voor produktie: kalenderweek 42 :happy02:
Alles onder voorbehoud natuurlijk
24 juli 2021 om 16:21 #18427311Vanmorgen aangegeven dat ie op eventcode 25 staat.
Met een mogelijke levering aan mijn dealer medio november (dit jaar!) Afwachten maar …
16 juli 2021 om 22:22 #18426524Beste mede-forummers,
eind maart 2021 een Mokka Ultimate besteld, 130pk benzine met automaat.
Geplande levering eind september 2021.
Tot nu toe wel te zien met bestelnummer in de app MyOpel maar nog niet in produktie genomen.
Afwachten dan maar …
-
AuteurBerichten