Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hallo Jan, ik neem aan dat je nieuwe auto de Mokka B is?
En ja, daar zit geen verlichting bij de achterbanken. Sommigen hebben wel zelf wat aangelegd.
Kijk eens op https://www.mokka-forum.de/forum/thread/11707-mokka-b-innenraum-leuchte-f%C3%BCr-hintere-sitzbank/
Een heel aardig en uitgebreid forum over de Mokka B, is echter wel in het duits maar Google kan alles vertalen…..
Kijk eens op de volgende site:
Misschien een account aanmaken en alle pagina’s even doorlopen. Het is een erg grote review maar even een berichtje zetten met je VIN en na enige tijd is er misschien iemand die jouw gegevens en opties kan ophoesten.
Zo kwam ik ook aan mijn fabrieksopties voor mijn Mokka B.
Poissy Frankrijk inderdaad.
Vanmiddag weer een kaartupdate uitgevoerd, nu naar versie 12.0.0
Uiteraard weer met draaiende motor op de parkeerplaats en exact 55 minuten later gereed. :applause02:
Hallo Quarta,
ik heb mijn Mokka (bouwjaar 2021) enige tijd geleden zelf geupdate met een usb stick, dat duurde circa een uurtje. Conform de instructies met draaiende motor. Afhankelijk van welke delen van de kaart je wilt updaten duurt het wat langer of korter. Maar neem er de tijd voor en doe niets gehaast en volg de instructies nauwgezet.
Succes….
Oke, wel jammer dat het niet gelukt is. Veel succes de volgende keer, bij de dealer dan denk ik?
Hou je ons op de hoogte?
Stand van zaken?
Sneu, bij mij ging alles van een leien dakje…
Probeer eens een andere usb stick, eventueel FAT32 formatteren?
Opnieuw de kaart downloaden?
Ik had kaartupdate 11.1.0-r0 gebruikt.
Hallo Senti79,
is het al gelukt? Meestal moet het lukken door nogmaals te starten met de usb stick. Soms inderdaad alleen met de kaartupdate erop.
Heb je de tweede contactsleutel al geprobeerd? Zou kunnen dat je sleutel niet goed herkend wordt?
Zou het dit kunnen zijn?:
“Startbeveiliging
x knippert geel.
Storing in de startbeveiliging. De motor kan niet worden gestart.
Oorzaak van de storing onmiddellijk door een reparatiebedrijf laten verhelpen.”Waarbij x de auto is met het slotje.
Dank. :dank-u:
En met Irmscher velgen wel wat opgeleukt he?
Hier is ie dan, gisteren nog in de werkplaats. Verder nog niet veel foto’s.
31 maart 2021 besteld bij de dealer, 4 december 2021 kan ik mijn groene Mokka dan ophalen.
Bij de bestelling was gezegd dat er een levertijd was van 6 maanden.
Dit werden er dus 8. Al met al valt het dus nog wel mee. :applause02:
En hij staat bij de dealer! Nog een weekje geduld hebben dus …….
Zekers geen aparte sensoren voor de nieuwe Mokka. Werkt inderdaad via het ABS systeem, passief systeem dus.
Maar of die ook voor de elektrische versie Mokka is, dat weet ik helaas niet……..
Probeer eens te googlen op 98355417ZD
Mogelijk kom je wat tegen op het net.
Alleen in de Business Elegance en de Elegance uitvoeringen staat deze optie als standaard in de folder….. Althans op http://www.opel.de
Ik heb deze bodem dan ook maar besteld voor mijn Ultimate, kost wel effe wat hoor.
Misschien wat onderhandelen met je dealer?
En sinds gisteren een eventcode 40, “Ubergabe an NSC, Fahrzeug wird fur den Versand vorbereitet”.
Het kan nu snel gaan gebeuren ….. :happy02:
En we hebben een VIN :applause01:
Ik had mijn bestelnummer ingegeven in plaats van een VIN nummer. Werkt ook.
Zodra de produktie is gestart en een VIN nummer wordt toegewezen veranderd dat bestelnummer in de VIN.
Mogelijk werkt het ook bij een Belgisch bestelnummer?
Nu ingepland voor produktie: kalenderweek 42 :happy02:
Alles onder voorbehoud natuurlijk
Vanmorgen aangegeven dat ie op eventcode 25 staat.
Met een mogelijke levering aan mijn dealer medio november (dit jaar!) Afwachten maar …
-
AuteurBerichten