Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
De auto is inmiddels bij ‘dieseldokter’ Jacobs & Gouw in Rotterdam geweest. Na diagnose is het volgende gebeurd:
de drukbuis vervangen (vertoonde scheurtjes, het verlengde van de slang die eerder vervangen was),
sensor vervangen,
brandstofsysteem geheel gereinigd,
uitlaatdeel flex 3550 vervangen,
DPF-sensor vervangen,
APK.
De Signum CDTI rijdt nu weer als een speer, alleen moet de schokbreker RV nog vervangen worden, maar voor de APK hoefde dat blijkbaar niet.
Verder zat er wat slijpsel in het filterhuis van het brandstofsysteem.
Weet iemand iets meer van die schokbreker, is niet standaard omdat het een ESP-schokbreker is?Heb nog een afspraak kunnen maken met Wim-v6, maar wil nog wel wat kwijt over m’n auto.
Afgelopen weekend naar Deventer op en neer, auto loopt prima, geen noodloop. Ga maandagmorgen naar m’n werk en direct na het starten noodloop. ‘s Middags naar huis: geen noodloop.
Toen ik vorige week bij de garage was voor het vervangen van de kentekenplaatverlichting, keek de monteur ook even onder de motorkap. Er bleek een slang (rechtsvoor) te lekken. Is nu provisorisch gerepareerd, in afwachting van een nieuwe.
De slang is op dit filmpje duidelijk zichtbaar: https://www.youtube.com/watch?v=2DxrPt3Yyyg” onclick=”window.open(this.href);return false;.Dank! :D
Hoe kom ik met je / jullie in contact voor het maken van een afspraak? M’n e-mailadres is jack@van-soest.nl
@wim-v6 wrote:
CarloAstra heeft deze vaker uit elkaar gehad, vorige week nog voor drukklepjes van de dieselpomp.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Dat is prettig dichtbij…
Dank voor jullie reacties. De motor is een Z30DT.
Ben zelf niet zo’n monteur en zou me dan -als hij tijd heeft- tot c00kie kunnen wenden. Maar Vlaardingen – Cuyck is een aardig stukje. Kennen jullie mogelijk ook specialisten in de buurt van Rotterdam/Den Haag? -
AuteurBerichten