Zelf polijsten of niet?

Forumindex Forums Overige Wassen, Poetsen en Detailing Zelf polijsten of niet?

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17270488
    SinnerNL
      Lid sinds:
      16 April 2013

      Hallo,

      Ik heb wat parkeerschade opgelopen, maar een klein plekje, maar het stoort me toch.
      Vraag is, kan ik dit zelf polijsten? (nooit gedaan) met een tectake polijstmachine (eccentrisch) zonder enige ervaring?

      Of kan ik dit beter gewoon laten doen?

      Of heeft er iemand handige tips?

      ps. Ik zou graag ook mijn auto zelf was/polijsten ooit et dezelfde tectake

      #18272727
      TWA
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 June 2010

        Weet je wat die wondersponsjes zijn? Action, wibra etc… Die witte dingen. Kras zal je er niet uit krijgen maar de witte vegen zullen een heel stuk minder worden. Kosten ook geen reet.

        Greetz Emiel

        #18272728
        Martijn17
          Lid sinds:
          16 January 2013

          http://www.Carclean.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;
          http://www.Carclean.nl/forum” onclick=”window.open(this.href);return false;

          #18272729
          SinnerNL
            Lid sinds:
            16 April 2013

            Mjah, het hoeft niet cheap te zijn, maar het moet wel weer strak er uit zien.

            #18272730
            SimpleFace
              Lid sinds:
              14 July 2014

              Als je er tijd en moeite in steekt kan je het zelf ook doen ja. Je moet er wel het geduld voor hebben, het gaat namelijk in een aantal kleine stapjes.
              Als je een poetsmachine hebt zou ik het zelf doen. Je hebt niet zo heel veel meer nodig namelijk dan wat polijst en schoonmaakmiddeltjes.

              Ik moet zeggen op de foto is het niet erg duidelijk, maar ik hoop dat je niet door je laklaag heen bent. Misschien eerst eens goed schoonmaken om de schade eens nader te inspecteren.

              #18272731
              Dennis120506
                Lid sinds:
                16 October 2014

                Stuur Juffer1 eens een berichtje misschien dat hij wat voor je kan betekenen.
                Hij is in ieder geval een ervaren auto detailer.

                #18272732
                SinnerNL
                  Lid sinds:
                  16 April 2013

                  @Dennis120506 wrote:

                  Stuur Juffer1 eens een berichtje misschien dat hij wat voor je kan betekenen.
                  Hij is in ieder geval een ervaren auto detailer.

                  Thnx voor de tip, ga ik zeker doen?

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.