Zekeringen

Forumindex Forums Modellen Kadett Zekeringen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18361027
    ReTiReD
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 September 2004

      Hallo,

      Het is alweer een poosje geleden dat ik hier gepost heb, maar ik ben jullie hulp nodig :) Ik heb mijn oude e kadett weer kunnen terug kopen. Deze liep altijd prima, maar iemand heeft geprobeerd de accu op te laden op 24v ip 12v. Deze heeft de hele nacht aan de lader gestaan.

      Ik ben niet heel handig kwa auto`s. Willen jullie meedenken wat ik het beste het eerste kan checken, en wat daarna? Alvast bedankt!

      #18361046
      Motormuis
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 March 2005

        als ik jouw was zou ik de computer maar eens los maken en er aan ruiken als het verbrandruikt ik deze kapot door dat er een te hoge stroom op heeft gestaan

        #18361263
        Kadettgek
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 September 2005

          De accu zal wel stuk zijn, dus die zou ik vervangen.
          en dan maar eens gewoon proberen.

          Als er alleen op 24v geladen is zou het namelijk nog mee kunnen vallen.

          Weet je wat voor blok er in je kadett ligt?

          mvg

          #18361465
          ReTiReD
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 September 2004

            Hi! Dank voor de reacties (ik ben echt te druk geweest om de kadett op te halen). Er ligt een 2.0seh onderblok met c20ne kop in.

            Ik zal deze week hopelijk de auto hierheen slepen. Dan begin ik inderdaad eens met de accu, en zal daarna eens computer snuffelen :)

            #18361796
            ReTiReD
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 September 2004

              Eindelijk aan toe gekomen. Accu gewisseld en hij start  :yahoo:

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.