Zekering kast zafira 2001

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Zekering kast zafira 2001

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18340801
    Safira16v
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 March 2017

      Goedendag allemaal.weet of heeft iemand toevallig een papier aanduiding van het zekeringkast bij mij klapt keer op keer nr 22 of 27 eruit 30 amp en het is met een rode rand om het zekeringgat….ik zou zelfs al blij zijn met een beschrijving van de nrs…..en ik merk dat mn elect ramen achter het niet niet doen en beide spiegels incl spiegelverwarming….en hoe krijg ik het paneel los van de kachel knoppen om mn lampjes te vervangen….

      #18340808
      computerbug
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 April 2011

        Hoi,

        Achter op het zekering deksel staat de nummers en in uw instructie boekje, misschien kom je daar mee verder!
        Dat de deuren spiegels het niet doen kan te wijten zijn, betreft kabelbreuk tussen de deur en post!

        En hier led’s inbouwen een ->klik<- filmpje hoe u dat kunt doen, er moet ook een how to zijn op dit forum

        En dat uw zekeringen er uitklappen, kan ik u geen antwoord geven dat kan van alles zijn, misschien dat andere Opel rijders hier ervaring mee hebben.

        #18340815
        Safira16v
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 March 2017

          Thnx ja klopt op de deksel staan nummers en heb geen boekjes erbij.dus ja dan kom ik nog niet verder…dus hoop ik eigenlijk dat iemand mij dit ken vertellen vanaf nr 1 tot eind.

          #18340816
          computerbug
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 April 2011

            Hoi,

            Sorry was ik even vergeten! http://i1053.photobucket.com/albums/s474/computerbugie/Sigaretten%20aansteker%20zekering_zpssedoy5ym.jpg

            http://i209.photobucket.com/albums/bb224/bu5t3d/zekeringen2jpeg.jpg

            #18340827
            Safira16v
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 March 2017

              Thnx…..maar das vreemd in deze tekening geeft ie aan dat 27 nix is maar duw ik er een 30amp in wat er ook al in zat knald tie er direct uit…..

              #18340839
              pjotter
              Deelnemer
                Lid sinds:
                21 November 2013

                handboek zafira A [quote quote=18340801]Goedendag allemaal.weet of heeft iemand toevallig een papier aanduiding van het zekeringkast bij mij klapt keer op keer nr 22 of 27 eruit 30 amp en het is met een rode rand om het zekeringgat….ik zou zelfs al blij zijn met een beschrijving van de nrs…..en ik merk dat mn elect ramen achter het niet niet doen en beide spiegels incl spiegelverwarming….en hoe krijg ik het paneel los van de kachel knoppen om mn lampjes te vervangen….

                [/quote]

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.