Zekering indeling Tigra 1.6

Forumindex Forums Modellen Tigra Zekering indeling Tigra 1.6

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17209077
    Oepiel
      Lid sinds:
      5 March 2009

      Hallo allemaal,

      Ik ben sinds vanmiddag trotse eigenaar van een Tigra 1.6 uit ’96. Heerlijk autootje!!
      Wilde m’n radio erin prikken, echter geen spanning op de geschakelde 12V. Aangezien ik geen boekjes ervan bezit heb ik de site al afgespeurd naar een schema van de zekeringen….. ik kon hem zo niet vinden. Claxon doet het ook niet… zelfde groep?

      Weet een van jullie waar dit te vinden is? Of nog mooier… heeft iemand het schema?

      #17468988
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        staat op je zekering klepje.

        en in het boekje (indien aanwezig)

        Claxon werkt niet via geschakelde + indien een airbag aanwezig was.

        Willem

        #17468989
        Boterletter
          Lid sinds:
          27 December 2008

          ’t zou zomaar kunnen zijn dat men er de verloopstekker van de Opel aansluiting naar ISO tussenuit heeft gehaald.. je krijgt dan een hoop rooksignalen ( ‘k spreek uit ervaring :mad: ) het effect daarvan zou kunnen zijn dat je zekeringen klappen.. effe kijken zoals Wim al zegt op het klepje of in het boekje.
          En anders, gewoon effe de dealer bellen, die weten het wel en zijn vaak best bereid je even te helpen.
          tip.. bel niet tussen 12:00 en 13:00 sommigen willen nog weleens een boterhammetje wegwerken rond die tijd
          :)

          #17468990
          Oepiel
            Lid sinds:
            5 March 2009

            Bedankt voor de reacties. :thumbup

            Ik zal morgen eens aandachtig het klepje bestuderen en kijken of ik er wat wijzer van wordt. De boekjes zitten er helaas niet meer bij, en ik kan online ook niet echt 1-2-3 afbeeldingen hierover vinden. Iemand misschien een schema en een scanner bij de hand?

            Maar met de multi meter aan de slag :)

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.