zafira spoel vervangen aircopomp

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) zafira spoel vervangen aircopomp

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18344175
    Paul de Bruin
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 June 2017

      Hallo allemaal, kan je van een zafira 2.2 2006 benzine de airco pomp spoel vervangen. Mijn garage zegt dat er een nieuwe in moet a 920 euro?

      Alvast bedankt voor de reaktie’s

      Paul

      #18344195
      computerbug
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 April 2011

        Hoi, Paul

        920,- :cry: incl. montage mag ik hopen?? :wacko:

        Kijk eens even ->hier<- origineel van Opel!! :whistle:

        #18344205
        Paul de Bruin
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 June 2017

          Bedankt voor je reaktie, begrijp ik goed dat dit zelf te doen is en geen nieuwe nodig is. (wel afvullen natuurlijk)?

          Groeten,\
          Paul

          #18344206
          computerbug
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 April 2011

            Hoi, Paul

            Ik heb ->hier<- een topic gevonden, ik heb het zelf nog niet gedaan, maar als ik zo lees, zou het te doen moeten zijn. :good:
            En of de spoel vernieuwd moet worden?, dat weet u zelf beter ben ik bang, ik ging omtrent u vraag hier wel van uit! ;-)
            Wat ik boven heb geschreven, is het nieuwe onderdeel, of ik moet u opmerking verkeerd begrijpen. :scratch:

            #18344233
            Paul de Bruin
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 June 2017

              Volgens mij is het ook te doen, ga zo’n magneet spoel aanschaffen (alleen geen originele denk ik). En laat wel weten of het is gelukt.

              Nogmaals bedankt.
              Paul

              #18344234
              computerbug
              Deelnemer
                Lid sinds:
                26 April 2011

                Hoi, Paul

                Imitatie magneet spoel weet ik niet, maar er is genoeg elektronica imitatie onderdelen die voor geen meter werken in Opel. :scratch:
                Ik weet er zijn er al voor €20,-, maar zou dat beslist niet doen, voor het werk wat je moet doen, voor je het weet,
                lig je een week later weer onder de auto!, maar gelukkig is die beslissing niet aan mij. :yahoo:

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.