Z32se motor tuning

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Z32se motor tuning

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18364065
    Dikcos
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 September 2009

      Voor mijn Vectra station ben ik opzoek naar manieren om de z32se op te peppen. Aangezien er olie uit alle hoeken en gaten komt nu ga ik deze reviseren. Nu alles los gaat zou ik hem ook gelijk willen tunen.

      Heeft iemand een bedrijf of website waar ik spullen kan kopen om mijn z32se een tuning tegeven.

      #18364255
      Corsa_GSi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        DBilas (nokkenassen, turbo ombouw)

        Catcams (nokkenassen)

        Friedrich Motorsport (die heeft spaghetti spruitstukken)

        Maar wat is je budget?

        Een maatje van me heeft zijn koppen laten flowen en vlakken, dat leverde al heel veel op.

        Zodra je motor klaar is dan moet de ECU natuurlijk ook afgesteld worden op de rollenbank voor een chip op maat. (Dbilas R&N Engineering)

         

        #18373518
        Dikcos
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 September 2009

          Bedankt voor de info.

          Inmiddels een andere vectra gekocht. Nog steeds een z32se. Maar nu een automaat. Heb een andere gesloopt voor onderdelen. Heb een vraag uit staan voor div aanpassingen aan de koppen.

          Een buget heb ik niet echt. Ben benieuwd wat het kost en kijk vandaar uit wat ik wil doen.

          Huidige vectra is overigens wel aanzienlijk sneller als de andere 3 z32se vectra’s die ik heb gereden. Wel de laatste kat uit de voorpijp gehaald. Scheeld aanzienlijk.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.